Najczęściej jeśli planujemy wręczać potencjalnym lub obecnym klientom gadżety reklamowe to staramy się w jakiś sposób nawiązać do stylu życia tych osób lub też do naszej działalności. Dlatego też jeśli prowadzimy sprzedaż zdrowych produktów lub też sprzętu sportowego to możemy ten fakt wykorzystać przy tworzeniu promocji swojego przedsiębiorstwa. rzecz jasna nie chodzi o to, by tworzyć gadżety reklamowe będące odzwierciedleniem naszej oferty. Nie zawsze można wykorzystać kształt swoich produktów, by stworzyć promocję ściśle związaną. Nie mniej jednak zupełnie nie o to w tym wszystkim tak naprawdę chodzi. Rozwiązanie jest o wiele prostsze i osiągalne przez każdego.Wystarczy wykorzystać najprostsze kubki reklamowe. Zatem jeśli nasza działalność jest związana ze zdrowy trybem życia, produkty spożywcze czy też sprzęt sportowy, to możemy takie gadżety reklamowe przygotować dla aktywnych. Jednym słowem nie będzie to wtedy zwykły ceramiczny kubek, z którego można pić poranną kawę. Z pewnością o wiele bardziej w takiej sytuacji sprawdzać się będą kubki, które można swobodnie przemieszczać, i nadają się, do korzystania w ruchu.
Jednym słowem takie kubki reklamowe powinny być w postaci przenośnych naczyń, które umożliwią nam spożywanie napoju w czasie treningu. Dlatego właśnie przede wszystkim muszą być one wyposażone w zamykanie. Tylko wtedy jego zawartość się nie wyleje. Co więcej, materiał z jakiego kubek powstanie powinien być wytrzymały i odporny na ewentualne stłoczenia. W końcu może być wykorzystywane w najróżniejszych warunkach. Dlatego też musi się on różnić od tego, z którego korzystamy na co dzień w domu.
Jeśli będą to kubki reklamowe przeznaczone jedynie dla rowerzystów to jak najbardziej kubek może mieć postać bidonu, który z pewnością przyda się każdemu, kto dużo jeździ właśnie an rowerze. Natomiast dla klientów sklepu ze zdrową żywnością można przygotować kubki, które idealnie nadawać się będą do przygotowywania i spożywania zdrowych koktajli i napoi. Jednym słowem wygląd i kształt takiego kubka musi być odpowiednio przystopowany do grupy docelowej, która go otrzyma.